«Про питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації». Інформація за ІI квартал 2020 року

Про виконання вимог Указу Президента від 05.05.2011 р. №547/2011

«Про питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до

публічної інформації». Інформація за ІI квартал 2020 року 

      На виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації», Закону України « Про інформацію», Указу Президента України від 20.08.2019 року № 606/2019 « Про забезпечення доступу до публічної інформації в допоміжних органах, створених Президентом України» у секторі документообігу та контролю апарату Березівської районної державної адміністрації на постійному контролі перебувають звернення громадян у частині доступу до публічної інформації. Для забезпечення прозорості та відкритості в роботі Березівської райдержадміністрації та реалізації прав громадян на доступ до публічної інформації на сторінках веб сайту райдержадміністрації розміщуються розпорядження голови райдержадміністрації, які стосуються населення району.

     Розпорядження голови райдержадміністрації, прийняті на виконання вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації».

-        Розпорядження голови райдержадміністрації від 18.08.2011 № 43/А-2011 «Про питання виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації» в Березівській районній державній адміністрації;

-        Розпорядження голови райдержадміністрації від 23.01.2017р. № 18/А-2017 «Про затвердження Інструкції про порядок ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію в Березівській районній державній адміністрації».

      За ІI квартал 2020 року до Березівської районної державної адміністрації надійшло 13 запитів на публічну інформацію.                              Запити стосувалися надання інформації :

-        щодо надання копій розпорядчих документів про фактичний розмір коштів освітньої субвенції з державного бюджету, виділених у 2018 -2019 роках для Розквітівської загальноосвітньої школи. Даний запит був                перенаправлений до виконавчого комітету Розквітівської сільської ради об’єднаної територіальної громади за належністю для вчасного інформування заявника;

-        щодо надання документів про заходи щодо запобігання і поширення на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19. Заявник вчасно отримав відповідь у межах компетенції райдержадміністрації;

-        щодо розташування на території району пунктів видачі населенню засобів індивідуального захисту (медичних масок, респіраторів, рукавичок). Заявник вчасно отримав відповідь у межах компетенції райдержадміністрації ;

-        стосовно інформації по дятм -сиротам, які з 2009-2019 року отримали належне їм житло від держави. Заявнику було надійслано роз’яснення на його запит ;

-        стосовно інформації по площам земель сільськогосподарського призначення на території району. Заявник вчасно отримав відповідь у межах компетенції райдержадміністрації ;

-        стосовно Програми підтримки мікро, малого та середнього бізнесу ,які діють на обласному, міському та районному рівні на 2020 -2021 роки .

Заявник вчасно отримав відповідь у межах компетенції райдержадміністрації ;

-        щодо електронних адрес юридичних осіб – органів місцевого самоврядування . Заявник вчасно отримав відповідь у межах компетенції райдержадміністрації ( 3) ;

-        стосовно надання інформації щодо сільськогосподарських виробників району.Заявник вчасно отримав відповідь у межах компетенції райдержадміністрації;

-        щодо преміювання державних службовців. Заявник вчасно отримав відповідь у межах компетенції райдержадміністрації в електронному вигляді;

-        стосовно розподілу субвенції державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення підтримки окремих закладів та заходів у системі охорони здоров’я. Заявник вчасно отримав відповідь у межах компетенції райдержадміністрації.

-        стосовно автомобільної техніки .Заявник вчасно отримав відповідь у межах компетенції райдержадміністрації в електронному вигляді.

-        щодо надання матеріалів, в яких містяться пропозиції щодо обсягів субвенції з держанвого бюджету місцевим бюджетам для будівництва/придбання житла для дитячих будинків сімейного типу ,за період 2018 -2020 рр. Заявник вчасно отримав відповідь у межах компетенції райдержадміністрації.

-        стосовно надання довідки – підтвердження трудового стажу. Запит був перенаправлений за належністю відповідно до ч.3 ст.22 Закону України                    « Про доступ до публічної інформації»  до Березівської районної ради, про що було вчасно повідомлено заявника.

11  запитів надійшло до сектору документообігу та контролю апарату  районної державної адміністрації через Одеську обласну державну адміністрацію, 2  запита надійшло від заявників особисто.

     Відповідно до чинного законодавства відповіді на виконання інформаційних запитів надаються упродовж 5 днів. Усі запити було опрацьовано у встановлений законодавством термін та надано відповіді запитувачам. 2 запита перенаправлено у відповідності п.3 ст.22 ЗУ «Про доступу до публічної інформації» головам сільських рад та ОТГ. Оскарженні рішень, дій чи бездіяльності райдержадміністрації як розпорядника публічної інформації з боку запитувачів відсутні, строк розгляду запитів на інформацію не порушується.

     Здебільшого запити надсилаються в електронному вигляді. Запити про доступ до публічної інформації, які находять до райдержадміністрації, уважно вивчаються та розглядаються керівництвом.