Аналітична довідка за 1 квартал 2015 року

                Аналітична довідка

про підсумки роботи із зверненнями громадян

в   1 кварталі 2015 року   в порівнянні з  2014  роком

На  виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» (далі Указ
№ 109/2008) проаналізовано стан роботи зі зверненнями громадян за 1 квартал  2015 року .

Кількість звернень, які надійшли  на адресу районної державної адміністрації  та  органів місцевого самоврядування протягом січня-березня  2015 року  зменшилась на 23,7 %  в порівнянні з аналогічним періодом минулого року ( 548 - 718 звернень).

           Із загальної кількості звернень на адресу районної державної адміністрації надійшло – 78 звернень,  що на 51  % менше  в порівнянні з аналогічним періодом минулого року (160), надійшло поштою 41 звернення, що на 51%  менше  ніж у 2014  році (85), на особистому прийомі у керівництва райдержадміністрації побувало 34 громадянина це на 48% менше , ніж у відповідному періоді  минулого року (66) .

Зменшення кількості  звернень громадян на особистому прийомі відбулося  в зв’язку з відсутністю голови районної державної адміністрації.

Розгляд всіх звернень контролюється керівництвом райдержадміністрації, заявникам надаються вичерпні відповіді.

За характером звернень які надійшли до райдержадміністрації першість належить питанням:

 

-         аграрної політики і земельних відносин 33  ( 42 % від загальної кількості питань);

-         соціального захисту 18 ( 23% );

-         забезпечення дотриманості законності  правопорядку  - 7(9%)

 

           Із загальної кількості звернень, 1 звернення надійшло до районної державної адміністрації через вищі органи влади,  в аналогічному періоді 2014 року   було 9   звернень.           

 Основними причинами надходження звернень до органів влади вищого рівня вважаємо недостатність коштів в бюджетах місцевих рад для вирішення найбільш гострих проблемних питань економічного та соціального розвитку населених пунктів району, які потребують значних витрат .

Через Адміністрацію Президента України   надійшло 1 звернення – скарга  від :

- громадянки Лобанової О.Б., жительки  с. Вікторівка, щодо протиправних дій Вікторівскої сільської ради стосовно тарифів за воду. Відділом регіонального розвитку, містобудування , архітектури та житлово –комунального господарства  було надано роз’яснення відповідно до компетенції райдержадміністрації .

Через  Прокуратуру Березівського району було отримано 2 звернення, заявники вчасно отримали відповіді відповідно до компетенції райдержадміністрації.

   При  Березівській районній державній адміністрації функціонує  телефонна « гаряча лінія», громадяни отримують відповіді на найгостріші проблеми району .  

Щоквартально на офіційному веб-сайті розміщуються аналітичні дані про кількість звернень громадян , які надійшли від громадян до райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування району а також відповідні розпорядження про підсумки  даної роботи.

На сторінках районної газети  регулярно публікуються матеріали виїзних приймалень, «гарячих телефонних ліній», апаратних нарад, колегій, надаються  коментарі  посадових осіб з актуальних питань сьогодення.