06.02.2019

«Гаряча» телефонна лінія Головного територіального управління юстиції в Одеській області

 Потрібна юридична консультація?

Телефонуй на «гарячу» телефонну лінію Головного територіального управління юстиції в Одеській області => (048) 705-18-21

За цим номером жителі Одеської та інших областей України  можуть отримати консультацію з питань щодо:

-        діяльності відділів державної реєстрації актів цивільного стану, державної виконавчої служби, державних та приватних нотаріусів;

-        отримання інформації стосовно виконавчого провадження;

-        отримання довідки про несплату аліментів;

-        порядку отримання аліментів за кордоном;

-        порядку реєстрації шлюбу, народження дитини тощо;

-        порядку внесення змін до актових записів цивільного стану, або їх анулювання;

-        документів, необхідних для проставлення апостилю;

-        здійснення державної реєстрації юридичних осіб, громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб – підприємців;

-        отримання довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення;

-        порядку звернення до Європейського суду;

-        інших питань, що відносяться до компетенції Управління.

Під час звернення на гарячу лінію заявнику слід повідомити оператору таку інформацію:

1)    прізвище, ім’я, по батькові та контактний номер телефону;

2)    суть порушеного питання, пропозиції, заяви (скарги), яка зазначається стисло, лаконічно, без дублювання інформації та зайвої деталізації.

Основною метою роботи гарячої лінії є доступність та оперативність вирішення питань. При цьому, громадянам не потрібно чекати 30 днів, а в окремих випадках термін розгляду письмового звернення може досягати і 45 днів, для вирішення питання. Оператор гарячої лінії Управління надає відповідь на запитання під час телефонного спілкування або допомагає у вирішенні порушеного питання протягом однієї години.

Якщо громадянин, який звернувся на гарячу лінію Управління бажає отримати письмову відповідь на порушене ним питання, оператор оформлює картку письмового звернення та реєструє її. Загальний термін розгляду такого звернення – до 30 днів, а якщо розгляд звернення потребує додаткового вивчення питання та збору інформації –  термін розгляду такого звернення може досягати до 45 днів.

У випадку, якщо питання, з яким звернувся громадянин, не належить до компетенції Управління, відповідальна особа надає роз’яснення,  до якого органу державної влади або органу місцевого самоврядування, підприємства, установи чи організації доцільно звернутися і за можливості надає інформацію щодо місця знаходження та контактного номеру телефону такого органу.

Звертаючись в телефонному режимі на гарячу лінію громадяни суттєво скорочують терміни вирішення свого питання з 30 днів до 1 дня, спрощується шлях подання звернення та отримання інформації на питання, що цікавлять заявника.

Графік роботи «гарячої» лінії ГТУЮ в Одеській області: щоденно, крім вихідних та святкових днів, з 10:00 до 16:00, обідня перерва з 13:00 до 13:45.