RSS    .:::29.07.2014 :::.   

 


 

З В І Т

за результатами проведеної перевірки та оцінювання

рівня організації роботи із зверненнями громадян

у Березівській районній державній адміністрації

за 9 місяців 2010 року

 

Відповідно до розпорядження голови обласної державної адміністрації від 10 грудня 2009 року № 1020/А-2009 „Про затвердження графіка перевірок додержання законодавства про звернення громадян у районних державних адміністраціях Одеської області у 2010 році” консультантом організаційного відділу апарату облдержадміністрації Сенчею С.А. в період з 30 вересня до       1 жовтня 2010 року було проведено перевірку стану організації роботи із зверненнями громадян у Березівській районній державній адміністрації.

Перевіркою було охоплено період з січня до вересня включно 2010 року.

Згідно з розпорядженням голови райдержадміністрації від 3 серпня 2009 року № 313/А-2009 „Про затвердження положень про відділи та сектора апарату Березівської районної державної адміністрації” створено сектор по роботі із зверненнями громадян апарату Березівської райдержадміністрації. Відповідні зміни у структурі райдержадміністрації затвердженні розпорядженням голови від 5 серпня 2009 року № 321/А-2009. Завідувачем сектором по роботі із зверненнями громадян призначено Ганіч Г.С., провідним спеціалістом сектору – Антонюк С.В., посадові інструкції та положення про сектор розроблено та затверджено головою райдержадміністрації. Згідно з розподілом обов’язків контроль за роботою сектора покладено на керівника апарату райдержадміністрації Недомовну Л.І. Водночас зазначений сектор (дві посадові особи) не забезпечений окремим приміщенням для роботи.

В райдержадміністрації до 25 березня 2010 року велась журнальна форма реєстрації звернень, з 26 березня 2010 року введена карточна форма. Картки та журнал реєстрації пропозицій, заяв і скарг громадян ведуться відповідно до вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженою Постановою Кабінету Міністрів України від             14 квітня 1997 року № 348, за винятком порушень вимог Інструкції при заповненні граф 7, 8 журналу.

Всього за 9 місяців 2010 року до місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування Березівського району надійшло 2673 звернення громадян, з якими звернулось 4175 громадян (з урахуванням колективних звернень), з них 1706 письмових та 967 звернень отримано на особистих прийомах головою, заступниками голови та керівником апарату райдержадміністрації.

З вищих органів влади у звітному періоді отримано 36 звернень громадян (1,3 % всіх звернень), що на 11 більше ніж за аналогічний період минулого року.

Із загальної кількості за видами письмові звернення розподіляються на:

• скарги – 0;

• заяви – 1706 (63,8 % від загальної кількості звернень).

Всього у зверненнях було порушено 2673 питання. Найбільш актуальними для населення району залишаються питання:

- аграрної політики та земельних відносин – 1165 звернень або 43,6 % від загальної кількості звернень. В районній державній адміністрації приймаються відповідні розпорядження голови райдержадміністрації про виділення земельних ділянок та надсилаються письмові відповіді заявникам.

- соціального захисту – 257 звернень або 9,6 % від загальної кількості звернень. Основні питання, що порушуються: надання матеріальної допомоги, виплата допомоги сім’ям з дітьми.

- житлово-комунальні – 64 звернення або 2,4 % від загальної кількості звернень.

У порівнянні з аналогічним періодом 2009 року у райдержадміністрації відбулось зменшення колективних звернень з 25 (у 2009 р.) до 19 (у 2010 р.).

За 9 місяців 2010 року райдержадміністрацією отримано звернень від мешканців пільгових категорій:

• 1 звернення від інваліда 2 групи;

• 11 звернень від учасників бойових дій;

• 1 звернення від „Матері-Героїні”;

• 4 звернення від одиноких матерів.

За 9 місяців 2010 року до райдержадміністрації надійшло 17 повторних звернень, що вдвічі більше ніж за 9 місяців 2009 року. Всі звернення громадян було розглянуто з дотриманням термінів розгляду.

Всього за 9 місяців 2010 року Березівською райдержадміністрацією відпрацьовано 847 звернень, з них:

- надані роз’яснення 520 (19,5 % від загальної кількості звернень);

- вирішено позитивно 327 (12,2 % від загальної кількості звернень);

- відмовлено в задоволені 0.

Архів відпрацьованих звернень у Березівській райдержадміністрації оформлено відповідно до вимог Інструкції, вміщено в окрему обкладинку з оформленням титульного аркушу. Всі звернення списуються „До справи”. Звернення громадян надаються на доповідь лише голові райдержадміністрації або першому заступнику голови райдержадміністрації.

Відповідно до Указу Президента України № 109/2008 від 7 лютого 2008 року „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, графіку, затвердженому розпорядженням голови Березівської райдержадміністрації від 14 грудня 2009 року № 526/А-2009, головою, першим заступником та заступниками голови, керівником апарату райдержадміністрації проводяться щотижневі особисті прийоми громадян.

Головою райдержадміністрації особисті прийоми громадян проводяться щопонеділка, першим заступником голови – щовівторка, заступниками голови –щосереди та щочетверга, керівником апарату райдержадміністрації – щоп’ятниці. Прийом проводиться у першій половині дня. У голови та заступників заведенні окремі журнали особистого прийому. Виїзні прийоми фіксуються у журналах особистого прийому із відповідними відмітками. Форма та ведення журналів обліку особистого прийому громадян голови, першого заступника та заступників голови райдержадміністрації не повністю відповідають вимогам Інструкції.

Станом на момент перевірки у журналі особистого прийому голови райдержадміністрації, з урахуванням виїзних прийомів, зареєстровано 74 звернення громадян, у першого заступника голови – 46, у заступників – 30 (по 15 у кожного), у керівника апарату райдержадміністрації – 38. У випадках, коли не проводився особистий прийом у журналах зазначенні причини. Порушень у веденні особистого прийому не виявлено, за винятком відсутності належним чином обладнаного окремого приміщення для проведення особистого прийому громадян. Приміщення, виділене для проведення особистого прийому, займає Спілка ветеранів Афганістану Березівського району, а прийом громадян керівництвом райдержадміністрації проводиться у службових кабінетах.

Графік проведення виїзних прийомів громадян керівництвом Березівської райдержадміністрації, затверджений розпорядженням голови райдержадміністрації від 16 грудня 2009 року № 528/А-2009, відповідає вимогам Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 (проведення виїзних прийомів заплановано двічі на місяць).

За 9 місяців 2010 року було проведено 16 виїзних прийомів у виконкомах Михайло-Олександрівської, Златоустівської, Червоноармійської, Маринівської, Демидівської, Розквітівської, Раухівської, Вікторівської, Виноградненської, Ряснопільської, Ставківської, Степанівської, Яснопільської, Заводівської, Анатоліївської, Гуляївської сільських рад.

Спільним розпорядженням голови Березівської районної державної адміністрації та голови Березівської районної ради від 14 вересня 2010 року     № 569/А-2010, 41/РР-2010 затверджено графік проведення в населених пунктах району виїзних прийомів громадян та склад спільної робочої групи для проведення зазначених прийомів. До її складу входять представники райдержадміністрації, районної ради та територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади.

Для оперативного реагування на запити та потреби громадян двічі у місяць проводяться „прямі телефонні лінії” за участю посадових осіб райдержадміністрації та керівників районних організацій та служб. Ведеться журнал реєстрації телефонних дзвінків громадян. Графік проведення „прямих телефонних ліній” райдержадміністрації на 2010 рік затверджено розпорядженням голови райдержадміністрації від 30 грудня 2009 року              № 574/А-2009. В місцевій газеті „Степовий Маяк” постійно надаються оголошення про проведення „прямої телефонної лінії”. Всього з початку року в Березівській райдержадміністрації проведено 18 „прямих телефонних ліній”, під час яких звернулося 25 громадян.

Розпорядженням голови Березівської райдержадміністрації від 16 жовтня 2009 року № 433/А-2009 райдержадміністрації створено та функціонує „Телефон довіри”. Відповідальним за проведення зазначеного заходу призначено завідувача сектором роботи із зверненнями громадян Ганич Г.С. „Телефон довіри” працює щовівторка та щочетверга з 14.00 до 16.00. Для реєстрації звернень, отриманих по „Телефону довіри” заведено окремий журнал.

З метою посилення гласності у діяльності органів влади в місцевій газеті „Степовий Маяк” та на офіційному веб-сайті Березівської райдержадміністрації постійно оприлюднюється інформація про роботу зі зверненнями громадян у райдержадміністрації, результати проведення виїзних приймалень, „прямих телефонних ліній”, апаратних нарад, колегій, надаються коментарі посадових осіб з актуальних питань сьогодення.

В Березівській райдержадміністрації робота проводиться на підставі щоквартальних планів. До планів включено проведення особистого та виїзних прийомів головою райдержадміністрації, його заступниками та керівником апарату, підготовка щоквартальних звітів про роботу із зверненнями громадян у райдержадміністрації, проведення засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян до органів державної влади та місцевого самоврядування. Крім того, у планах передбачено проведення перевірок дотримання вимог законодавства за зверненнями громадян у виконкомах міської, селищної та сільських рад району, структурних підрозділах райдержадміністрації, територіальних підрозділах центральних органів виконавчої влади, а також звітування голів міської, селищної, сільських рад, керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади на апаратних нарадах при голові райдержадміністрації. Відповідні затверджені графіки у наявності.

Плани роботи сектору по роботі із зверненнями громадян апарату райдержадміністрації складаються щомісячно. Звіти про виконання планів готуються своєчасно, всі плани виконані у повному обсязі.

На засіданні колегії райдержадміністрації 24 березня 2010 року заслухано питання про підсумки роботи із зверненнями громадян протягом 2009 року та поліпшення організації роботи із зверненнями громадян. Прийнято відповідне розпорядження від 30 березня 2010 року № 235/А, у якому визначено заходи щодо поліпшення організації роботи із зверненнями громадян за результатами перевірки 2-3 березня 2010 року. Також, підсумки роботи із зверненнями громадян за І півріччя 2010 року розглянуто на засіданні колегії районної державної адміністрації 29 червня 2010 року.

       На виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 у Березівській райдержадміністрації щомісячно проводяться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. Склад комісії затверджено розпорядженням голови райдержадміністрації від                2 листопада 2009 року № 459/А-2009. За 9 місяців 2010 року було проведено 9 засідань: 15 січня, 18 лютого, 17 березня, 14 квітня, 18 травня, 22 червня, 12 липня, 17 серпня, 20 вересня.

23 березня 2010 року в Березівській райдержадміністрації проведено семінар-нараду із головами виконкомів місцевих рад з питання „Дотримання вимог Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, 21 червня 2010 року – з питання „Аналіз роботи із зверненнями громадян за підсумками роботи в першому півріччі 2010 р. в Березівській районній державній адміністрації та органах місцевого самоврядування району”, 26 серпня 2010 року – з питання „Обговорення постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 р. № 630 „Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади”.

     Також, проведено вибіркову перевірку стану роботи із зверненнями громадян в управлінні агропромислового розвитку Березівської райдержадміністрації, виконкомах Раухівської селищної, Златоустівської та Новоселівської сільських рад.

                                                  Управління агропромислового розвитку

Березівської районної державної адміністрації

Начальник управління – Цапкаленко Сергій Васильович.

Управління агропромислового розвитку Березівської районної державної адміністрації проводить свою роботу згідно з квартальними планами, які розроблюються на підставі Положення про управління, Регламенту райдержадміністрації та затверджуються першим заступником голови райдержадміністрації. Питання щодо роботи із зверненнями громадян для розгляду на нарадах управління плануються щоквартально. Розгляд питань щодо роботи із зверненнями громадян проводився відповідно до плану.

Обов’язки з організації роботи із зверненнями громадян покладено на провідного спеціаліста фінансово-економічного відділу управління Черкас Оксану Іванівну. Покладання обов’язків документально не закріплено. Посадова інструкція відповідального за організацію зазначеної роботи потребує оновлення та доповнення у розрізі роботи із зверненнями громадян.

В управлінні ведеться журнальна форма реєстрації звернень громадян.

Особистий прийом ведеться відповідно до затвердженого графіку особистого прийому громадян. Журнали особистого прийому та реєстрації письмових звернень громадян ведуться з порушенням вимог Інструкції.

Згідно з вимогами постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 робота із зверненнями громадян оцінюється як така, що не повністю відповідає вимогам, установленим законодавством.

Златоустівська сільська рада

Сільський голова – Фоменко Микола Миколайович, секретар виконкому – Вагіль Ганна Миколаївна.

Регламент Златоуствської сільської ради затверджено рішенням сільради від 2 червня 2006 року № 08-V. Сільська рада проводить свою роботу згідно з планами на півріччя, які розроблюються на підставі Регламенту і затверджуються на сесії сільради. Виконком відповідно до Регламенту планує роботу на квартал. Питання щодо роботи із зверненнями громадян для розгляду на засіданнях сесій сільської ради заплановано двічі на рік, для розгляду на засіданнях виконкому – щоквартально. Розгляд питань щодо роботи із зверненнями громадян проводився один раз на сесії ради 9 вересня 2010 року та на засіданнях виконкому 27 квітня і 29 червня 2010 року.

Обов’язки з організації роботи із зверненнями громадян покладено на секретаря виконкому сільської ради. Покладання обов’язків документально не підтверджено. Посадова інструкція секретаря не приведена у відповідність до вимог керівних документів щодо роботи із зверненнями громадян.

У сільській раді ведеться журнальна форма реєстрації звернень громадян.

Особистий прийом ведеться відповідно до графіку особистого прийому громадян. Журнали особистого прийому та реєстрації письмових звернень громадян ведуться з порушеннями вимог Інструкції.

Робота із зверненнями громадян оцінюється як така, що не повністю відповідає вимогам, установленим законодавство

Новоселівська сільська рада

Сільський голова – Якименко Юрій Леонтійович, секретар виконкому – Кондрашова Наталія Георгіївна.

Регламент Новоселівської сільської ради затверджено рішенням сільради від 10 травня 2006 року № 07-V. Сільська рада проводить свою роботу згідно з планами на півріччя, які розроблюються на підставі Регламенту і затверджуються на сесії сільради. Виконком відповідно до Регламенту планує роботу на квартал. Питання щодо роботи із зверненнями громадян для розгляду на засіданнях сесій сільської ради плануються двічі на рік, для розгляду на засіданнях виконкому – щоквартально. Розгляд питань щодо роботи із зверненнями громадян проводився тричі на засіданнях виконкому, двічі – окремим питанням на сесії ради (підсумки роботи за 2009 рік та за І півріччя 2010 року) з прийняттям відповідних рішень, а також у щорічному звіті сільського голови (рішення від 19 березня 2010 року № 674-V).

Обов’язки з організації роботи із зверненнями громадян покладено на секретаря виконавчого комітету сільської ради. Покладання обов’язків документально не закріплено. Посадова інструкція секретаря потребує оновлення та доповнення у розрізі роботи із зверненнями громадян.

У сільській раді ведеться журнальна форма реєстрації звернень громадян.

Особистий прийом ведеться відповідно до графіку особистого прийому громадян. Журнали особистого прийому та реєстрації письмових звернень громадян ведуться відповідно до вимог Інструкції.

Згідно з вимогами постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 робота із зверненнями громадян оцінюється як така, що відповідає вимогам, установленим законодавством.

Раухівська селищна рада

Селищний голова – Ковальчук Анатолій Андрійович, секретар виконкому – Дешко Лідія Панасівна.

Регламент Раухівської селищної ради потребує оновлення. Рішення селищної ради, що затверджує Регламент, до перевірки не надано. Регламентом визначено планування роботи селищної ради на півроку, але рада із нез’ясованих причин свою роботу не планує. Виконком планує роботу на квартал. Питання щодо роботи із зверненнями громадян для розгляду на засіданнях сесій селищної ради та засіданнях виконкому не плануються. Водночас зазначені питання розглядалися двічі на засіданнях виконкому 22 березня та 29 червня 2010 року (за 2009 рік і за І півріччя 2010 року) з прийняттям відповідних рішень.

Обов’язки з організації роботи із зверненнями громадян покладено на секретаря виконавчого комітету селищної ради. Посадова інструкція секретаря відповідає вимогам керівних документів щодо роботи із зверненнями громадян.

У селищній раді ведеться журнальна форма реєстрації звернень громадян.

Особистий прийом ведеться відповідно до графіку особистого прийому громадян. Журнали особистого прийому та реєстрації письмових звернень громадян ведуться із значними порушеннями вимог Інструкції.

Згідно з вимогами постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 робота із зверненнями громадян оцінюється як така, що не повністю відповідає вимогам, установленим законодавством.

             Висновки:

За результатами перевірки додержання законодавства про звернення громадян слід зазначити, що вимоги Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” Березівською районною державною адміністрацією виконуються.

Відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 „Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади” за результатами перевірки стан організації роботи зі зверненнями громадян в Березівській районній державній адміністрація оцінено як такий, що не повністю відповідає вимогам, установленим законодавством.

     З метою підвищення ефективності роботи із зверненнями громадян за результатами перевірки керівництву Березівської райдержадміністрації рекомендовано:

-     відповідно до п. 1 додатку до Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630, привести форми та порядок ведення журналів особистого прийому громадян посадовими особами райдержадміністрації у відповідність до вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348;

-     відповідно до п. 7 додатку до Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630, розглянути питання виділення належним чином обладнаного окремого приміщення для проведення особистого прийому громадян та роботи сектору по роботі із зверненнями громадян апарату райдержадміністрації з врахуванням забезпечення права на особистий прийом осіб з обмеженими фізичними можливостями;

-     відповідно до ч. 9 п. 1 Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, п. 8 додатку до Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630, замінити у документах райдержадміністрації термін „пряма телефонна лінія” на термін „телефонна гаряча лінія”;

-     відповідно до п. 6 Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630, розмістити на веб-сайті райдержадміністрації звіт за результатами проведеної перевірки та оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян;

-     відповідно до п. 7 Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630, видати розпорядження про здійснення заходів щодо поліпшення організації роботи зі зверненнями громадян.

 

Консультант організаційного відділу

апарату обласної державної адміністрації                                                                                      С.А.Сенча

Дата оновлення : 16.11.2010

 
 

 



28.07.14 Нам вдалося створити нові Збройні Сили - Президент у навчальному центрі Національної гвардії ...

28.07.14 Землевпорядники Львівщини перерахували одноденний заробіток на підтримку захисників Батьківщини ...

25.07.14 Офіційний лист Президента України Голові Верховної Ради України Турчинову О.В. ...

24.07.14 В БЕРЕЗІВЦІ ЗБИРАЮТЬСЯ ТАЛАНТИ ...

24.07.14 ПІДСУМКИ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО СТАНОВИЩА БЕРЕЗІВСЬКОГО РАЙОНУ ...

24.07.14 Социальное обеспечение граждан Украины, которые временно переместились из зоны проведения антитеррористической операции в Одесский регион ...

24.07.14 Мінсоцполітики: Забезпечити соціальний захист осіб, які беруть участь у заходах обороноздатності держави, - серед пріоритетних завдань ...

24.07.14 Мінмолодьспорту: Складовою у сучасній системі військово-патріотичного виховання має стати фізична культура і спорт ...

23.07.14 ЗВІТИ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ ТОВАРІВ, РОБІТ І ПОСЛУГ ЗА ДЕРЖАВНІ КОШТИ за січень – березень 2014 ...

23.07.14 Президент Порошенко проти введення воєнного стану в країні ...

22.07.14 Арсеній Яценюк: "Це не конфлікт між Україною і Росією. Це глобальний конфлікт і глобальна загроза" ...

22.07.14 Президент України направив на затвердження парламенту Указ «Про часткову мобілізацію» ...

18.07.14 В Уряді створюється комісія для розслідування катастрофи малайзійського Боїнга-777 на Донеччині ...

18.07.14 Помощь семьям, которые выехали из Донецкой и Луганской областей, в Татарбунарском районе ...

18.07.14 Игорь Палица: «В вопросе статуса Куяльницкого лимана нам нужно прийти к единому мнению» ...


 Розробка, дизайн та розміщення: КП "Обласний інформаційно-аналітичний центр" © | телефон (0482) 429820 | 2011 р.